Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Social Icons

Tuesday 30 January 2007

Promosikan Bisnes Anda!!

Salam sejahtera semua.

Pengiklanan memainkan peranan yg begitu penting dalam menjayakan sesuatu produk. Tanpa iklan yg sepatutnya, produk yang bagus pun tidak akan diketahui oleh org.
Tidak guna jika anda hanya memfokuskan produk anda dengan harapan org akan mengetahui dan membelinya sekiranya anda tidak membuat pengiklanan.

Ada banyak cara anda boleh mengiklankan produk anda. Anda boleh pilih yang berkos mahal spt di televisyen atau suratkhabar, murah spt letakkan banner di site site pengiklanan ataupun TIADA KOS, ya TIADA KOS!!

Ok, fokus saya sekarang adalah bisnes internet. Kebanyakan bisnes-bisnes di internet nie memerlukan anda mencari orang sebagai downline, jika tidakpun anda masih memerlukan mereka utk melihat produk anda. Sebutlah HYIP, Autosurf, paid for click, sistem affiliate, forex dan apa saja, anda memerlukan pengiklanan.

Jadi di sini saya akan berkongsi dengan anda beberapa tempat yang anda boleh iklankan bisnes anda ni di internet. Mmg byk tmt anda boleh iklankan di seluruh dunia nie, cumanya kali ini saya akan berkongsi yang di Malaysia saja, lebih praktikal.

Website-website yg saya jumpa nie kebanyakkan dengan usaha sendiri membuat search. Ada juga yg dipromote oleh kawan, kebetulan dll.

Untuk itu, saya ingin berkongsi dengan anda semua tmt-tmt yg boleh anda iklankan bisnes anda, terutamanya perniagaan bisnes di Malaysia nie. Mmg ada byk, cuma saya akan berkongsi yg mana saya tau atau gunakan. Kalau anda rasa ada lagik yg best, boleh post comment utk saya updatekan.

Antaranya:

iklanpercuma.com
IklanPercuma.Com 

susahsenang.com
susahsenang.com

iklansaya.com
Iklansaya.Com


freeiklan.com
Your Free Classified Ads Portal

jendelasiber.net


sekawan.net
Malaysia's FREE Advertising Directory

alamsiber.com.my
Portal Untuk Semua Peringkat Umur!!

bizmalaya.net


iklanpercuma.biz
IklanPercumaDotBiz

iklan-niaga.com
iklan-niaga.com /

cakapgold.com
CakapGold.com

zoneiklan.com
Portal Iklan Anda

myiklan2u
MYIKLAN2U

iklanbest


Selain tu, anada juga boleh letakkan banner dengan exchange link dengan blog nie utk mempromosikan bisnes anda, atau postkan di chatbox, semuanya percuma:
Suhaanuar Mohamad

Yang di atas tu adalah sebahagian saja di antara byk lagik tempat di malaysia nie yg boleh anda gunakan. Sekiranya ada byk lebih, sewalah tmt utk letakkan banner anda di situ.

Sekian saja utk kali ini, jumpa lagi..:)

0 comments: